Prihranek

OPTIMIZACIJA STROŠKOV

KAKO LAHKO Z USTREZNIM OBLIKOVANJEM PRIHRANIM PRI NABAVNI CENI EMBALAŽE?

Dober oblikovalec ima že v zgodnjih fazah nastanka novega dizajna pred očmi širšo sliko. Z ustreznimi oblikovalskimi prijemi je mogoče tudi na videz »zabetonirane« dizajne preoblikovati tako, da je strošek na enoto embalaže nižji. Včasih se tako manjša investicija v redizajn embalaže večkratno povrne pri nabavni ceni embalaže, ki jo plačate tiskarni.

Spodaj si lahko ogledate konkreten primer redizajna etikete za zavorno tekočino, ki je prinesel končne prihranke pri nabavni ceni etikete.

 

Prvotni dizajn etikete je bil narejen tako, da je bila etiketa tiskana v štirih procesnih barvah plus dodatni rdeči spot barvi. Pri redizajnu smo etiketo preoblikovali tako, da so uporabljene samo črna in dodatna rdeča spot barva. S tem smo se »znebili« treh barv, kar pomeni prihranek 12 % (ena barva prinese cca 4 % stroška pri nabavni ceni etikete). Pri tem pa etiketa ni prav nič izgubila na kvaliteti.